Як отримати дублікати втрачених документів в Україні

Як отримати дублікати втрачених документів: покрокова інструкція

 Повномасштабна війна, яку розпочали російські загарбники, змусила мільйони українців залишити свої будинки, щоб захистити своє життя та життя своїх дітей. Вони збирали речі квапливо, через що забули забрати найнеобхідніше документи. Отже, набула актуальності процедура повторної видачі свідоцтв.


 Мінцифри у співпраці з Міністерством юстиції України за підтримки Європейського Союзу в рамках проекту EU4DigitalUA вирішили зробити все для того, щоб громадянам України не доводилося двічі ходити до ДРАЦС та стояти у чергах. Відновити втрачені документи можна в онлайн-форматі – на порталі "Дія". Для цього необхідно заповнити заяву та забрати документи протягом трьох днів.


 Які дублікати документів можна отримати?


 свідоцтво та виписка про народження;


 свідоцтво та витримка про смерть;


 свідоцтво про зміну імені;


 реєстрацію або розірвання шлюбу.


 Інструкція


 1. Пройдіть авторизацію на порталі Дія: за допомогою BankID (Монобанк, ПриватБанк, Ощадбанк, Райф, Альфа-банк та ще більше 30 інших банків) або через Дію. Підпис, файловий чи апаратний ключ.


 2. У меню "Послуги" виберіть "Довідки та підйомники" та натисніть на документ, який потрібно відновити.


 3. Переконайтеся, що дані заявника коректно вказані. Документи можна оформити як для себе, так і для найближчих родичів.


 4. Вкажіть, для кого потрібен документ і чому виникла необхідність отримання дубліката.


 5. Заповніть дані про власника свідоцтва про народження.


 6. Вкажіть дані про батьків.


 7. Виберіть найбільш підходящий для вас спосіб отримання документа: у ЦНАП, відділенні "Укрпошти" або кур'єром.


 8. Оплатіть послугу та за кілька днів заберіть документи.
Нові Старіші