Прислали неправильні показання лічильника? Як оперативно виправити помилку

У компанії ДТЕК розповіли, як швидко та просто внести корективи у неправильно передані дані.

Кожен українець, який сплачує за комунальні послуги, добре знає про необхідність щомісяця передавати показання лічильників. Зокрема, щодо електроенергії потрібно надати дані у ДТЕК протягом останніх двох днів звітного місяця і перших трьох днів наступного. Лише своєчасна та точна передача інформації гарантує, що нарахування буде правильним і не буде переплат.

Що робити, якщо сталася помилка у показаннях?

Якщо при передачі даних було допущено помилку, не варто панікувати. У ДТЕК пояснили, як виправити неправильні показання за кілька простих кроків.

Як внести коригування у показання електролічильника?

У ДТЕК Дніпровські електромережі зазначили, що виправити дані за липень можна до 3 серпня. Найпростіше зробити це, якщо ви передавали показання через чат-бот ДТЕК у Telegram або Viber. Для виправлення достатньо повторно надіслати правильні дані через той самий бот — система автоматично зафіксує останній варіант.

Якщо оновлені показання менші за попередні або перевищують ліміт для вашого житла, бот може попросити надіслати фото лічильника. На фото мають бути чітко видимі:

1) актуальні показання;

2) зони обліку (для 2- або 3-зонних лічильників);

3) серійний номер пристрою.

Ці дані дозволять фахівцям ДТЕК правильно зафіксувати показання.

Як перевірити, чи оновлено показання?

Щоб переконатися, що виправлені дані прийнято, виконайте такі дії:

1) Відкрийте чат-бот ДТЕК.

2) Перейдіть у розділ «Меню».

3) Оберіть пункт «Передати показання».

4) Вкажіть свою адресу.

Система надішле вам повідомлення з показаннями, які використані для нарахування платежу.

Якщо є сумніви, радимо скористатися цією інструкцією, щоб остаточно впевнитись у правильності поданих даних. В іншому випадку існує ризик нарахування завищеної суми до сплати.

Нові Старіші