При перейменуванні вулиці можна не міняти документи на нерухоміс

Роз’яснення для мешканців Кривого Рогу до “Закону про декомунізацію”, який передбачає перейменування як вулиць, так і цілих населених пунктів. Звідси у багатьох громадян виникає питання, чи необхідно у зв’язку з цим вносити правки до відповідних документів на нерухомість. Першими на такі питання офіційно відповіли чиновники київського Департаменту громадських комунікацій. Відповідно до законодавства, обов’язкове внесення змін до правовстановлюючих документів у таких випадках не передбачено. Таким чином, свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину, договір купівлі-продажу, договір міни, договір дарування та інші документи свою силу не втратять. При цьому, власник або уповноважена ним особа має право звернутися до органу державної реєстрації прав на нерухоме майно з метою актуалізації адреси у Державному реєстрі речових прав. За потреби, довідку про перейменування вулиці можна отримати у місцевому Департаменті містобудування та архітектури. А при укладенні угод з нерухомістю, нотаріус буде використовувати документ з попередньою назвою, але видавати новий правовстановлюючий документ уже з новою назвою вулиці.

Нові Старіші